داشتم می رفتم به شبستون گوشه مسجد 

گفتم می نویسم به خاطر بچه های غزه فلانی

یهو گفتم اگه فلانی واقعا دنبال بچه های غزه نبود چی؟

اومدم نشستم دور حوض حیاط مسجد

و دوبارهمیرم سر خونه ی اول

من رأی سفید میدم

چون شب بعد اون حمله ای که ایران به اسرائیل کرد گفتن چند خانواده تو غزه راه افتادن به سمت شمال غزه به هوایی... ولی کشته شدن 

 

حمله ی ایران که به خاطر بچه های غزه نبود

به خاطر  کشته های سفارت خودش بود

 

مناظره ها را گوش ندادم

حرف ها رو هم همینطور

راستش از همون وقتی که مناظره ها شروع شد

از ٨٨ و اتفاق هاش

و بعد از مناظره ی دور بعد که فقط نشسته بودن همو رسوا می کردن، همشون از چشمم افتادن

دیگه نتونستم اعتماد کنم

حالا مثلگاو برگردین بگید رأی سفید حرامه 

حرام و کوفت 

حرام و زهرمار 

رأی سفید میدم که بگم خیلی بدم نمیاد باشید 

اگه مطمئن بودم فلانی تو خط حجاب هست بهش رأی میدادم 

ولی وقتی شب غدیر تو یه موکب رفتم و می خواست رأیمو به فلانی ببره و گفتم حجاب برام مهمه، نگفت تو خط حجاب هست

اگه تو خط حجاب هیچکدومتون نیستید و قراره لنگای تا زیر زانو لخت را بیشتر ببینیم سفید از سرتون هم زیاده