من همینم 

عین یک سنگم 

نمیخوام تغییر کنم 

اصلا 

در امر ازدواج به هیچ وجه نمیخوام تغییر کنم

از این ماجرا عشقی ها حالم به هم می خوره 

از اینکه دو نفر فراز و فرود دارن و به هم میرسن و حالا باغ و 114 سکه و حق طلاق تبدیل میشه به 114 سکه و حق طلاق!!

حالم به هم میخوره 

و از صمیمذقلبم آرزو می کنم ازدواجهاشون ناموفق باشه 

هیچ کسی را از تازه مزدوجین فالو نمی کنم 

اصلا تحمل دیدنشونو ندارم

بی نهایت از آدمها بدم میاد 

بی نهایت

 

 

 

 

راستی! بابام هنو نرفته دکتر!

پاشده رفته حموم بعدم رفته مشهد و با سرماخوردگی برگشته! و نه تنها فقط ده روز از روز اول اون سرفه هاش رد شده بود و اونا را کرونا ندونست و آزمایش CRP دوباره نداد که اینبار فرمود میخوام پیشگیری کنم و وسط هال خوابید!!!

وسط هال میشه پیشگیری 

الان سه روزه فقط چون میخواد از دمتر تامین اجتماعی استفاده کنه و هر روز پر بوده نرفته دمتر! ساعت نه صبح هم از رو کونش یادش میاد نوبت بگیره! 

که داروهاش رایگان شه که ویزیتش رایگان شه 

من موندم همینا بعد ماهی فلان تومن میدن مدرسه مذهبی تو مشهد و عراق و چلغوزآباد دایر شه 

ولمون کن بابا 

دیوانه اید به خدا 

دیوانهههه

بیمارستانم نمیاد نکنه به کونش کرونا ببندن 

شایدم چون من اونجام که لابد این یکیه

شک ندارم این یکیه 

شایدم چون میدونه بیاد اونجا، حرفها شبیه حزفهای من میشه 

قشنگ صداش گرفته 

اول عطسه داشت دیشب سرفه شو شنیدم 

 

از تو اتاق نمیرم بیرون 

توالت با دستکش میرم 

میاد تو اتاقم رختخوابشو بذاره تو کمد تا نیره بیرون پنجره را باز می کنم!!!

که این عنترآقا تو اتاق خووش بخوابه تختخواب داره!

ریدم تو هیکل تمام آدمایی که میشناسم 

از همه شون بدم میاد 

صبح پاشدم می بینم جورابامو که زیر درخت گوشه بند رخت آویزون کردم جمع کردن آوردن 

دیگه نتونستم تحمل کنم داد زدم لعنتیا من از شماها دلم برنمیداره دلسوز فذاکار مرتب منظم 

وقتی همه بند رختهات خالیه، لباساتو شسته بودی که جا نداشتی و اینا را جمع کردی؟! که خالا دلم ورنداره ازشون باز؟

لعنت لعنت لعنت لعنت لعنت لعنت لعنت 

اح...