اون از خود بدبختم که از دیشب دارم قطره میریزم میخورم مگه این پریودی لامصبم تموم شه بعد چهار ده روز، مثل عن داره میاد

اون از بابای .............م که یه روز رفتم تو هال نشستم مثل آدم تی گی نگاه کنم و صبحونه بخورم بعد باباهه اومده

بعد رفته نشسنه تو آشپزخونه پشت میز به صبحونه خوردن، من خرم رفتم ظذفاکو بشورم می بینم دارن بااااااز از سرماخوردگی حرف میزنن

نگاه می کنم می بینم ماسک زده زیر چونش و پیاز گرفته جلوی دماغش فیش فیش بو میکنه!

اومدم تو اتاقم تقویممو بعد چهارده روز نگاه کنم ببینم چند روزه پریودم می بینم اومده تولدمو زیرش خط کشیده 

برو عن 

برو..کش رو ماگمم صبح با خودکار نوشته بود خدا رو شککککککر که تایدی کردم از صبح سه بار باهاش قطره و چای و... خوردم!!! یعنی لعنتی تو اتاق من به اون تقویم وامونده چکار داری تو؟! سالگرد ریده مانتو در به وجود آوردن من میخوای نشون بدی؟ 

باشه بابا اسپرمهات درست کار می کردن، آره... 

شش تا کاشتی دو تا هم مرده 

که چی؟ که چی؟! 

اون از داداشم میگم فولاد داره استخدام نی گیره شرکت نمی کنی؟ میگه با چه رشته ای؟ میگم رشته ات نمیخوره یعنی؟ میگه نه 

میگم خوب با دیپلمت برو (یعنی همه می دونن حقدق و مزایای فولاد چقدر خدبه) بعد این لیسانسشو تو علمی کاربردی گرفته 

تازه تو اشد نمدونم غیرانتفاعی یا علمی کاربردی یا همچی چیزی تازه قبول شده!!! میگه من با ارشد گرافیک برم دیپلم استخدام شم!!! 

بعد میگم خوب تو الان نمیوی برای ازدواج پول میخواد و تو نداری همش عن خر کس کش از باباهه و از من خر پول میخوان بگیرن و برن عشق و حال 

میگی ازدواج مگه فلانی باباش خونه داده ماشین داده!!! 

کس کشهای عن 

اون بابام بیاد اینا را تحویل بگیره که نتونست دو تا پسر کلا داره مثل آدم تربیت کنه

جهاز دختراشو که دختراش خودشون چیدن!!! پسراشم چون بی عرضه ان و کون کار مردن ندارن ازدواج نمیکنن! میگه تبلیغ فولادو خودمون داریم کار نی کنیم تو تشریه مون سیزده میلیون پول گرفتیم!! خودم دیدم همه چیشو

یجوری میگه عن سگ، انگار سیزده میلیون میخواد بره تو جیب این! بدبخت تو فقط حق طراحی صفحاتتو میگیری بیچاره! 

حالم به هم میخوره 

واقعا حالن به هم میخوره