اسم یه فیلمه

توصیف ذهن یه آدم واقعی

 

توصیف ذهن منم میشه خراب

ذهن خراب 

 

دیشب زنگ زده، سایلنت بودم نفهمیدم

اومد 

داشتم اوشین از تلوبیون نگاه می کردم 

شیلنگ را آورده که من بشورم 

ته عادی سازی روابط!!!

رفتم تو آشپزخونه و آب تاید درست کردم و شروع کردم به کشیدن 

بعد یهو نمدونم از چی بود که جوشیدم و  گفتم اصلا من داشتم سریالمو نگاه می کردم مگه کلفتم همین الان بشورم

بعدش که تموم شد شستم

داخل کابینت را هم دادم اون بشوره _صرفا از ترس اینکه فضله ی موش نبینم!!! _. ای لعنت بر من در روزی که زاده شدم

 

بعدم اوشین تلویزیون شروع شد

ساعت نه به شدت خوابم میومد

اونم همینطور 

من حالتی نیمه خواب داشتم گفت میره بالا پشت بوم و منم برم

اما من ده و نیم رفتم 

دلم نمی خواست عادی سازی کنم 

صبح از وقتی بیدار شد تو فاز بود 

لعنتی 

دیروز بهش می گفتم خون من را تو تنها جمعه‌ای که آف بودم تو شیسه کردی و بعد از خودم پرسیدم خودم کردم یا اون؟ 

و اون صبح با خنده همینو به من می گفت که یعنی من خون شوهرمو کردم

 

خلاصه که تا کارشو نکرد نرفت 

و حالا من بودم و وسواسیهام 

تو حموم

تو دسشویی

تو رختخواب 

تو خونه 

وقتی از حموم اومدم سفره ی پهن و استکانهای کثیف و نو نهای خشک شده ی تو سفره را دیدم 

با اینکه گفته بودم باز نیام استکانها کثیف باشه

زنگ زدم و باز با فریاد دعوا کردم

 

 

 

و نشستم

و فضای مجازی تنها جایی که از صبح دارم توش وول میخورم

دو تا تخم مرغ با یه ورق گودا و یه گوجه همه را سرخ کردم خوردم

ونهار نذاشتم 

البته که هیچ روزی از وقتی صبحکار میرم نمیذارم ولی امروز که ظهر میرم

از لج نداشتم، از لج اینکه شوهرم به خواسته ی دلش میرسه و من؟

سهم من نجس و پاکی بود از این دنیا 

 

دلم بچه نمیخواد 

دلم اصلا بچه نمیخواد 

چون باید پوشکش کرد 

چون میریزه رو شلوارک و شورتش

چون پریودی وباید شیرش بدی

چون پشت دسشویی طولانی تو عر میزنه 

چون اسهال میشه 

چون استفراغ می کنه 

چون ممکنه بیفته تو اب با همون پوشکش

چون شب جاشو خیس می کنه و فردا شب و هزاران شب بعدش تو همون جای نجس می خوابه و عرق می کنه

 

 

 

نه 

من نیستم 

پارک رفتن با بچه جذابه، سرگرم میشی باهاش

براش خرید می کنی 

اما من نمیخوام

چون همه ش رد میشه با وسواسی تو و دیوونه کردن خودت و اون 

 

و تهش بزرگ میشه و یکی هزار بار بدتر از خودت میشه که میلیون بار بیشتر از تو نفرت داره  

 

رابطه ی جتسی برای ساختن بچه است 

و وقتی میدونی پوکی 

و پوک هم نباشی دلت بچه نمیخواد

رابطه جنسی هم جز یه کار نجاست بازی اعصاب خرد کنی چیز دیگه ای نیست

 

 

 

 

 

به تقت شنبه ی پس از آف! باحال واقعا گوهی