باورم نمیشه بعد از این همه سال به سلیقه ی دوران بچگیم برگشتم و اسم پرستو را دوست دارم!

از پروانه هم کمی خوشم میاد به خاطر زیبایی خود پروانه که خیلی دوستش دارم اما برای اسم دختر یک کم خود واژه ی پروانه خونوکه :)

من و خواهرام وقتی بچه بودیم پرستو و پردانه و پریسا اسم های خودمونو گذاشته بودیم (آیا کار خودمون بود؟ نمی دونم)

نسترن اسمیه که چنننند وقته عاشقش شدم 

شاید از عید پارسال (یا امسال بود فکر کنم رفتیم اون آبشاره؟) قاطی کردم زمان ها را شرمنده

بالاخره ما این گل را اول در اینترنت دیدیم و بعدا در طبیعت واقعی و در یک جای دل انگیز گلی را دیدم که شبیه نسترن بود و من دلم براش رفت!

یاسمن نمی دونم چه شکلیه اما خود کلمه اش قشنگه 

گغتم سرم درد می کنه؟ نمی دونم چرا دوست ندارم مسکن بخورم

کلاه سرم کردم و انتظار دارم که ان شاءاللَّه سردردم مربدط به سینوسهام باشه و با گرم کردن خوب بشه 

نمی خوام به اون مریضی کوفتی فکر کنم :/

خیلی کم خودم را در معرض اخبار قرار میدم همکارام خیلی نسبت به قبل ترسیده تر شدن

من که قربون خودم برم بس که میزان ترسم بالاست اخبار انگلیسی آفریقایی را گوش نمی کنم گرچه هراز گاهی اتفاقی چیزای ترسناک ازش می بینم :/

خلاصه که بس که میزان ترسم بالاست تمام این سال اون بالا مونده و پایین نیومده 

سرم درد می کنه 

یک کم انگار می تواد ته گلوم یه جوری بسوزه یا نمدونم :/

خونمون مهمون اومد برای عیادت 

پنجره آشپزخونه باز کردم و در هال را نیم باز گذاشتم 

داییها و زنهاشون که ماسک نداشتن 

اما عمه و دو تا عمو که مجردی اومده بودن ماسک داشتن 

سرم درد می کنه 

نمی خوام مسکن بخورم 

امشب علی عزیزم هم بود عشق شیرینم 

التماس دعا