و همون سرترالین را که خودم تو ذهنم بود را برام نوشت 

نمی دونم عجله هم داشت، چقدر با دقت دارو را نوشت

ولی خوب بهش گفتم دوره درمانم و ایشون گفتن برای بالا رفتن خلقت نیاز به دارو داری

خلاصه غیر سرترالین جینکوتیدی هم نوشت و یه قرص دیگه که ازش ترس برم داشته 

روانشناسمم گفت نمیخواد اونو بخوری

کلا گفت یه مشت قرص برات نریزه هاااا

حالا باورتون میشه حس خوردن قرص را هم ندارم؟

قرص های بیوتی هلث و درموبلا را که برای ریزش مو خیلی تعریف می کنن را هم تقریبا یک هفته است خریدم و فقط یه دونه خوردم اونم فقط از بیوتی هلث (ویتامین بیوتین هست)

البته خوب چون موهام یه دسته یعنی یه دسته هم نیست 

یه چهارلاخ چررررب دو هفته حموم ندیده است و با خودم میگم بذار حموم برم بعدش قرص بخورم 

حموم هم که خوب پریودم دو هفته طول کشید یعنی از چهارشنبه ی پیش نه، از چهارشنبه ی پیشترش :/

و الانم حموممون سرده می ترسم برم ‌:/

اونم من که یه سره تو خونه بیست و چهار ساعت کلاه بافت ضخیم سرم هست 

 

حالا خلاصه که هیچی 

امروز ظهر باید یک دوم سرترالین بخورم

اونم من که یک هفته است حوصله ی صبحونه خوردن ندارم و به خاطرش دو روز زیر سرم افتادم