در یکی از زیباترین سحرهای فروردین 1401 به نوای خوش مرغ سحر که داشت آواز می خوند گوش دادم و خودمو غرق کردم 

 

دیشب نماز خوندم 

وای خدایا ممنونم ازت 

خونریزی تبدیل به لک بینی بسیار ناچیز شده 

راستش نمی دونم این هفته ای که من قبل تموم شدن پریود رفتم حموم و دیگه غسل حیض و استحاضه نکردم تکلیف روزه هایی که با یه بار تیمم گرفتم چی میشه 

اصلش اینه که می تونستم برم حموم ولی مغزم نمی کشید 

دیروز اما رفام حموم و غسل کردم 

و دیشب واقعا دلم خواست نماز بخونم 

نه هر نماز یک وضو 

واقعا شرمنده ام خدا، ولی می دونی که باز بیفتم تو این اداها مغزم قاطی می کنه 

میشه همین قلیل را از من بپذیری؟

 

 

 

 

ای قربونت برم که رو قله کوه برف را دیدم پس از دو روز بارون شگفت انگیز

 

باورم نمیشه بعد چهار روز قرص خوردن اینقدر حال جسمی ام بهتره 

و حال روحی ام هم نمی دونم از جسممه یا از قرص روانم 

 

ولی مرسی که هستی 

مرسی که حواست هست 

همین خدا 

همین 

بوس :*

 

 

 

 

31/1/1401

14:34