دیشب با خواهر کوچیکه سر همین مزخرفات بحثم شد

امروز رفتم حموم و موقع بیرون اومدن سر احکام نجس و پاک شروع کردم به فحاشی به احکام اسلام

داشتم منفجر میشدم که به خاطر احکام صد من یه غاز نجس و پاک که از ده سالگی تو مخمه، باید با بخیه ای که نمیذاره صاف وایستم حموم آب بکشم لباس نجس بشورم

اح

اح 

لعنت

با اولین فحشم مامان فحشو برگردوند به خودم!

یعنی من گفتم لعنت به احکام ریدم به احکام

مامان گفت لعنت به خودت...

و از اونجا باهام حرف نزد

 

وقتی یادم میاد چود ماه پیشا یه عنتر نشسته بود می گفت لباس اگه ادراری باشه تو ماشین خواستید بندازید این دو بار باید آبکشی بشه که پاک بشه پس زیر بندازید اگه زیر نندازید پاک نیست

من

آخ من

داشت دوووووود از سرم بلند میشد

کثافت لعنتی ببند اون دهن گاله روووووو

امروزم همینو می گفتم

گفتم تاید و الکل فایده نداره، باید عاااااب بکشی عاااااااااب

دلیلش؟ نمیدونم

فلسفه ش؟ نمی دونم

 

 

برای خودشون که هممممممه چی پاکه 

برای زنها یه نقطه هم نجسه

غسل کنن وضو بگیرن لباس عوض کنن

نمیگه این بیماریه، میگه نه اینم غسل داره! استحاضه کثیره!!!

که تو با خودت بگی هاااا این طبیعیه، عیبی نداره

ای ریدم تو حلقتون چرا ترشحات خودتون نجس نیست؟

چون کار و زندگی دارید

ولی ماها علاف و بیکاریم دیگه

هی بریم لباس عدض کنیم، بشوریم، وضو بگیریم

 

اعصابم خووورده

خوووورد

 

پنجمین روزیه که تو خونه هستم

کو تا سی روز crying​​​​​​

 

همسر هم که نیست

حالا باشه چیه، مگه میاد پیش من‌؟ 

بیاد چیه؟ چی کار برام می تونه بکنه؟ 

اونم تو خونه شلوغمون؟ 

 

چقدر دیوه دراز بکشم و سرمو بکنم تو گوشی وامونده 

چیزی نداره